AllSure bij AllSmart

Niet goed, geld terugNiet goed, geld terug

Gratis verzendingGratis verzending

Eenvoudig en kosteloos retournerenGratis retourneren

Snelle leveringSnelle levering

Veilig winkelen en betalenVeilig winkelen

Klachten

Indien u een klacht heeft over een product die u bij ons heeft gekocht, kunt u deze kenbaar maken door een E-mail te sturen naar klantenservice@allsmart.nl onder vermelding van het ordernummer. Klachten kunnen niet telefonisch worden ingediend of besproken.

Wij zullen deze klacht beoordelen en u hierover berichten. Volgens de wettelijke termijn (zie Algemene Voorwaarden) moet u uiterlijk binnen 14 dagen bericht van ons ontvangen over de status van uw klacht. Maar wij streven er naar om u altijd binnen 3 werkdagen dagen te berichten over de status van uw klacht. Ons doel is om de klacht direct voor u op te lossen. Maar het kan voorkomen dat wij voor de afhandeling in overleg moeten met onze leveranciers. U dient uw klacht uiterlijk binnen 3 dagen na het ontdekken van het gebrek bij ons in te dienen.

Mocht de klacht onderling niet opgelost kunnen worden, dan kunt u gebruik maken van de geschillenregeling van de Stichting Webshop Keurmerk. Als uw klacht definitief niet door ons wordt opgelost, kunt u hiervoor het klachtenformulier op de webshop van Stichting Webshop Keurmerk invullen. Zie tevens onze Algemene Voorwaarden.

Indien de klacht niet naar tevredenheid is opgelost kunt u zich in laatste instantie wenden tot de Geschillencommissie Webshop via www.sgc.nl.


x
pname

Product is toegevoegd aan uw winkelmandje.

« Verder winkelen Afrekenen »
x
Fout

er is een probleem.

« Verder winkelen